תולעי סיכה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, גיליתי במקרה שיש לי תולעי סיכה. חיפשתי חומר באינטרנט אולם מצאתי רק חומר שמסביר שזה מדבק. שאלתי היא - כיצד הן נגרמות? מה הטיפול בהן, והאם הן לתמיד? בתודה ובברכה
שלום בת 27, אם תחפשי תחת השמות Enterobius vermicularis, Pinworms תוכלי למצוא יותר חומר קריאה. לשאלתך- ניתן לטפל בבעיה בקלות (ולפתור אתה אחת ולתמיד) בעזרת תרופות כגון ALBENDAZOLE במינון של 400 מ"ג בשתי מנות- אחת עכשיו ואחת בעוד כשבועיים. הרבה בריאות אפי
תודה רבה על המענה המיידי (: