פטריה ברגל
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ובשבועיים האחרונים גיליתי פטריה ברגל, קצת מעל גובה הגרב. היא נראית כמו עיגול אדום ולא מגרדת במיוחד. שמתי אגיסטן, אבל הפטריה לא עוברת. לא נשרטתי על ידי חתול (אני מתרחקת מחתולים) וגם לא על ידי כלבתי. האם יש סיבה לדאגה? האם כדאי לבדוק זאת? אין לי סימפוטומים חוץ מזה.
שלום הילה, היות ולא שכנעת אותי שאמנם מדובר בפטריה, אני ממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ת עור. הרבה בריאות אפי
האם היית ממליץ לקבוע תור בדחיפות לרופא עור (אני "סוחבת" את העניין כבר שבועיים, כי הייתי בטוחה שייעלם)? האם מה שתארתי יכול להשפיע על ההריון או העובר? האם זה יכול להיות "שושנה" או פשוט סתם אגזמה?