cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 32 בלי נוגדנים ל- cmv. הגעתי, לצערי, לחדר מיון עקב צירים מוקדמים והיתה שם גם בחורה בשבוע 28 שהגיעה עקב פריחה לאחר שטופלה בקורטיזונים ולמרות שהפריחה נעלמה. עמדתי 2 מטר ממנה ובעלי בירר ואין לה נוגדנים ל - cmv. האמת היא ששלחו אותה גם למחלקת אף, אוזן גרון בגלל משהו נוסף בגרון (גודש או משהו כזה). האם התיאור הזה מתאים למישהי עם cmv? האם יש לי ממה לחשוש?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל, קשה לי להתייחס באופן ספציפי לשאלה ממה סובלת הבחורה עמה נפגשת בחדר המיון- אבל ברצוני לידעך שפריחה איננה סימן אופייני לזיהום חריף ב- CMV. הרבה בריאות אפי