הדבקה בהרפס מנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חבר שלי ואני חלינו בשפעת( באותו זמן) השפעת הייתה נוראית שכללה חום של 39.5 מעלות במשך 3 ימים. חבר שלי קיבל הרפס ואני לא. האם קיים סיכון שאם אני אתנשק איתו אני אקבל גם הרפס ( בשפתיים) ? אגב, עשיתי פעם בדיקות ויש לי נוגדנים לCMV וEBV ( לא יודעת אם זה עוזר במשהו....אני רק יודעת שאלה נגדיפים הדומים להרפס (-: ) תודה, והמשך יום נעים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן, אם מעולם לא נדבקת בהרפס (של הפה/שפתיים), ואת מתנשקת עם אדם שיש לו הרפס פעיל (בשפתיים)- אזי יש סיכון שתידבקי בנגיף זה. הרבה בריאות אפי