פעמיים חיובי - cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 2.5 חודשים הפלתי תינוק עקב הידבקות ראשונית שלי בוירוס ה - cmv/ אתמול עשיתי בדיקות חוזרות ויצא igg - 2.4 igm positive/ לפני כמה חודשים (כשהייתי בשבוע 18 להריוני היה igg 3.5) ו - igm חיובי. רציתי לדעת מה התוצאות העכשוויות אומרות והאם מותר לי להיכנס כעת להריון. תודה רבה ולילה טוב
שלום סימה, קיימות דעות שונות לגבי המועד המומלץ להכנס להריון לאחר זיהום חריף ב- CMV, וגם על פי השתיים המקובלות שבהן (האחת- להמתין לפחות חצי שנה, והשניה- להמתין עד שה- IgM יהפוך לשלילי) תצטרכי עדיין להמתין. מידע נוסף על כך תוכלי לקבל במרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי