סטרפטקוקוס B בדרכי השתן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום חליתי במחלה זו בדרכי השתן קיבלתי חודש אנטיביוטיקה ומאז לא קמתי כל הגוף כאבי תופת שריפה כאבי שרירים האם יכול להיות קשר לחיידק הזה לרופאים אין ידע ולטענתם החיידק הזה לא גורם לסיפטומים האלה אז מה קורה לי חודשיים אחרי האנטיביוטיקה והגוף כואב רצח אשמח לשמוע את דעתך תודה
שלום גג, לא נראה לי הגיוני שקיים קשר בין הסימפטומים שלך לבין הימצאות החיידק סטרפטוקוקוקס מקבוצה B בדגימת השתן שנלקחה ממך לפני כחודשיים. הרבה בריאות אפי
שלום גג, לא נראה לי הגיוני שקיים קשר בין הסימפטומים שלך לבין הימצאות החיידק סטרפטוקוקוס מקבוצה B בדגימת השתן שנלקחה ממך לפני כחודשיים. הרבה בריאות אפי