דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב חשש לדלקת בדרכי השתן טופלתי באוגמנטין. האם האנטיביוטיקה בטוחה לשימוש בהריון? מתי כדאי לחזור על תרבית וספירת דם לאחר סיום הטיפול באוגמנטין?
שלום יעל, 1. האנטיביוטיקה נחשבת לבטוחה (ככל האפשר) בהריון. 2. אם אין לך סימפטומים לאחר סיום הטיפול, ואין לך נטיה לפתח זיהומים חוזרים בדרכי השתן, אזי אין חובה לחזור על ספירת הדם או התרבית. מצד שני, יש גניקולוגים שמרגישים נח יותר לבצע תרביות שתן חוזרות (גם ללא סימפטומים) בנשים הרות שנמצאות במעקב שלהם, כך כדאי שתתיעצי בנושא זה גם עם הגניקולוג שלך. הרבה בריאות אפי
למה כוונתך ב"ככל האפשר"?