טיפול בציקלומד להרפס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מידי פעם יוצא לי הרפס בגב בחלקו העליון מצד שמאל . 1 מה אני יכולה לעשות בכדי למנוע תופעה זו ? 2.האם חשוב להשלים את הטיפול במשחה ( נניח כמו החשיבות באנטביוטיקה ) יש לציין שהתופעה נמשכת קרוב לעשר שנים לפני הגילוי על מחלת הסרטן לפני שנה סיימתי טיפולי כימו בעקבות לימפומה מוחית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נורית, 1. אני לא מכיר טיפול ארוך טווח שהוכיח את יעילותו במניעת התפרצויות של 'שלבקת חוגרת' מהן את סובלת לסרוגין, אך יש לקוות שעם התחזקות המערכת החיסונית שלך (בעקבות מיגור מחלת הסרטן) תעלם התופעה מעצמה. 2. רצוי להשלים כל טיפול למשך הזמן המומלץ לטיפול זה. הרבה בריאות אפי