דלקת ריאות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סיימתי 11 שבועות וחליתי בדלקת ריאות ,אני לוקחת אנטיביוטיקה אריתרו 500 מ"ג פעמיים ביום ל-10 ימים האם זה בסדר?
שלום מיכל, ישנן סיבות אפשריות רבות ל"דלקת ראות" כך שקשה לי להשיב לך אם הטיפול שאת לוקחת הוא "בסדר" לדלקת שלך. אם את משתפרת (מבחינת סימני הדלקת), ואין לך תופעות לוואי קשות (מהטיפול הנ"ל) אז אני מניח שזה "בסדר". הרבה בריאות אפי
מה שרציתי לשאול האם האנטיביוטיקה שאני לוקחת מותרת לאשה בהריון (אני סיימתי 11 שבועות של הריון) תודה מיכל