CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בפברואר 2004 לאחר שגיליתי שאני בהריון, עשיתי בדיקת CMV כאשר בתשובות ה- IGG היה חיובי וה -IGM היה גבולי. בשבוע 23 נאלצתי להפסיק את ההריון אבל הבעיה לא הייתה כתוצאה מה- CMV אלא כתוצאה מקרישת היתר שיש לי. אתמול 23/1 עשיתי שוב בדיקת CMV וה- IGM עדיין חיובי, השאלה היא האם יש בעיה להכנס להריון בגלל ה-CMV? כי לפי הבנתי ככל שהזיהום ישן יותר הוא פחות מזיק. והאם הגיוני שבפברואר ה- IGG היה חיובי וה- IGM היה גבולי? אודה על תשובתך המהירה, טלי
שלום טלי, התוצאות שצרפת הן בהחלט הגיוניות (ולא נדירות), אך הדעות הן חלוקות בנוגע למועד הרצוי להכנס להריון לאחר זיהום חריף ב- CMV, כשאחת מהן גורסת שיש להמתין עד שה- IgM יהפוך לשלילי. מידע נוסף על כך תוכלי לקבל במרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי