עקיצות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! לפני זמן מה שמתי לב, שעל הזרועות שלי יש כ- 3 - 4 כתמים קטנים , שנראים ממש כמו עקיצות יתוש - כתמים אדמדמים קטנים, בגודל של עד חצי סנטימטר, שמגרדים ממש טיפה כשנוגעים בהם או בכלל לא. הם לא נראים שונים מעקיצות, אך מה שמדאיג הוא שיש מספר כאלה והם עוברים ממש לאט. כבר היו לי בעבר "עקיצות" כאלה בעבר, אך לא שמתי לב שהיו מספר, אלא רק בודדות, אמנם גם אז לקח המון זמן עד שעברו. האם זה יכול להיות זיהום כלשהו או קרציות שחיות בתוך הבגדים? יש לציין שאני די אלרגית, העור שלי ממש רגיש - הכל עובר בו די לאט ויש לי גירודים וכתמים אדומים אחרי מקלחת, אחרי זיעה וכו', שעוברים תוך זמן קצר. תודה מראש