שאלה נוספת בעניין toxoplasma
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אכלתי במסעדה וביקשתי שיכינו לי היטב את הבשר. כשפרסתי את הסטיק ראיתי שהוא קצת מדמם והחזרתי אותו לצלייה נוספת. העניין הוא שהמשכתי לאכול בצלחת בה שמתי קודם את חתיכת הבשר המדממת וייתכן שבצלחת נשאר מעט מהדם (רק בדיעבד חשבתי על זה - דווקא את הסכין והמזלג ניקיתי היטב במפית). מה הסיכויים להידבק ככה בנגיף הטוקסופלסמה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, 1. טוקסופלזמה זה טפיל ולא נגיף. 2. אם הבשר היה ממקור אמין ותחת בפיקוח וטרינארי אזי הסבירות להידבקותך בטפיל הנ"ל היא נמוכה. הרבה בריאות אפי