דלקת ריאות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שישי הגעתי למיון עם חום גבוה וכאבים בזמן נשימה בבדיקה שהרופא עשה לי הוא לא שמה כלום בריאות אך בצילום חזה שעשיתי נמצא כי יש לי דלקת ריאות .בתוצאה היה רשום תסנין ב - RML מה זה אומר כמו כן האם יכול להיות שזה יותר חמור מדלקת ריאות ולא רואים את זה בצילום או התשובה מראה שזה דלקת ריאות כמו כן הלקוציטים היו 13,800 . אודה על תשובה מהירה.
שלום נטע לי, הצילום (כמו גם ספירת הדם) מעיד על כך שיש לך דלקת ראות "רגילה" למדי באונה האמצעית של הריאה הימנית (RML), ויש להניח שבעזרת טיפול אנטיביוטי מתאים תחלימי במהרה. הרבה בריאות אפי