זיהום במעיים,והרעלת מזון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמי נועה מאשקלון בת 22 יום אחד היתה לי צואה עם דם מלווה בהקאות,בחילות ובכאבי-בטן חזקים יום למחרת לא היה לי דם בצואה אך לאחר יומיים תופעה זו חזרה. אמרו לי שיש לי זיהום במעיים ולאחר מכן אמרו לי במיון בבית-חולים ברזילי שיש לי פיסורה ניגשתי לרופט אחר שאמר שאין לי פיסורה כלל כי אין כאבים. שאלתי היא ד"ר נכבד: האם זה יכול להיות יותר גרוע מזיהום במעיים, דם בצואה ללא פיסורה, בחילות הקאות וכאבי בטן. אני מודאגת אודה לך אם תוכל לענות על שאלתי. אם הנך זקוק לפרטים נוספים תאמר לי ואעדכן אותך בהתאם תודה רבה, נועה
שלום נועה, יש סיבות אפשריות רבות לכאבי בטן והופעת דם בצואה, ורק חלקן זיהומיות. אני מציע לך אפוא להפנות את שאלתך לרופא/ה פנימאי/ת או לגאסטרואנטרולוג/ית. הרבה בריאות אפי