יש לי שאלה..
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא מזמן עשיתי עגיל בגבה, כל פעם משתנה המצב שלו, פעם האזור נפוח ואדום, פעם רק נפוח, פעם רק אדום וכו'.. עכשיו הוא טיפה נפוח אבל שמתי לב היום לנקודות אדומות מתחת לגבה.. ואין לי מושג מה הן אמורות להיות.. יש לי אינפקציה, זה ברור- מפה הנפיחות.. השאלה שלי מה אני יכולה לעשות חוץ מלהוריד את העגיל, כדי לטפל בזה? בבקשה תעזור לי, אמא שלי מתחרפנת..
שלום קרן, המלצתי: להוריד את העגיל למשך מספר ימים, לתת לאזור להחלים, ואח"כ- אם את מתעקשת- להחזיר את העגיל. הרבה בריאות אפי