חשש להידבקות ותסמינים מדאיגים

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

06/04/2017 | 22:54 | מאת: אריאל

הייתי במכון ליווי וקיימתי יחסי מין ללא חדירה, אך כשהתקלחתי והתנגבתי עם המגבת נפתח לי פצעון שהיה לי בגב והחל דימום. לא שמתי לב לכך ונשכבתי על המגבות שעל מיטת העיסוי. כ"כ, קיבלתי עיסוי עם שמן והיה חיכוך של איברי המין של האישה על הגוף(אם כי היא נמנעה מלעסות את האיזור עם הדם ולא היה חיכוך באיזור). השתדלתי להימנע מהמיטה עצמה ולהישאר על המגבות, ואני מקווה שהצלחתי(וכן השתדלתי לא לזוז יותר מדי ע"מ לא לחשוף את הפצעון עם האיזור של המגבת שהתחכך עם איזורים בעור שעברו חיכוך עם איבר המין של האישה). ביום שלמחרת החל אצלי גירוד כללי בגוף וזמן מה לאחר מכן גם כאבי ראש והלמות עמומות באוזניים. יתכן שגם היה חום קל של 37 מעלות, אך איני בטוח. 9 ימים לאחר האירוע החל אצלי חום של יותר מ-37.5 מעלות בליווי תסמינים וויראליים, כגון כאבים/חום במפרקים, גירוי ממש קל בגרון, עיטושים ונזלת ממש קלה(ואלו באינטנסיבות מאוד נמוכה). בנוסף, שמתי לב לניצנים של פריחה על הגב והחזה(אם כי איני ממש בטוח שזה בכלל פריחה, גם בגלל היתושים בעונה זאת, גם כי מדובר במשהו מאוד לא ניכר וגם כי יש לי לעיתים פצעונים על הגב והחזה, כפי שציינתי לעיל). נבדקתי אצל רופא משפחה פעמיים. בפעם הראשונה הוא אבחן את הבעיה כמשהו שנקרא וירוס "סימבי", בפעם השנייה, היום, לאחר שהחל החום, הוא אמר שמדובר בשפעת. סיפרתי לו שאני חושש לגבי מגע מיני שהיה לי(מבלי לפרט), והוא הרגיע אותי ואמר שרוב הסיכויים מדובר בשפעת, ולמען הסר ספק הפנה אותי לבדיקת דם כוללת. השאלה שלי היא: לאור העובדה שלפי מקורות ברשת תסמיני hiv מתחילים רק אחרי שבועייים עד ארבעה שבועות(מקור אחד ציין בין שבוע ל-3), ולאור הנסיבות שפירטתי, האם יתכן שהתסמינים שאני חווה מעידים על hiv?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אריאל, אין זה סביר שהתסמינים המתוארים בשאלתך הם ביטוי להדבקה ב- HIV במהלך העיסוי המתואר בשאלתך. הרבה בריאות אפי

07/04/2017 | 18:21 | מאת: אריאל

שלום רב, תודה רבה על המענה. לצערי, היום התווסף גם שלשול נוזלי ותדיר. אני נותר מאוד מודאג. לא שמעתי על שפעת כזאת. כ"כ, אני מתקשה להאמין שזהו צירוף מקרים שכל התסמינים הללו מופיעים יחד. מה יכול לגרום למכלול התסמינים הללו?

שלום אריאל, אני חושש שאין לי אבחנה מוכנה עבורך, וממליץ לך לעבור בירור מסודר של בעייתך בעזרת רופא המשפחה שלך. הרבה בריאות אפי

29/04/2017 | 05:10 | מאת: דודו

משהו

מנהל פורום מחלות זיהומיות