מונונוקלאוזיס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום, ברצוני לדעת מהו משך ההחלמה הממוצע מוירוס הפשטיין-בר(מונונוקלאוזיס) הגורם לדלקת בשקדים,ומה ניתן לעשות על-מנת להחיש את ההחלמה. ייתכן ואני סובלת מוירוס זה כשבוע, (טיפול האנטי' לא סייע לדלקת) ועליי לנסוע לארה"ב לנסיעה דחופה מטעם העבודה ביום רביעי, ארצה לדעת אם ניתן לנסוע במצבי(אני סובלת רק מכאבי גרון ואוזניים ללא חום בכלל).נראה לי שלרופא המטפל אין נסיון עם וירוס זה, הוא אף נמנע מלשלוח אותי לבדיקות דם לשלם אימות האבחנה(למרות שזהו גם האבחון שלו). אודה לך מאוד על התייחסותך, בברכה, מיכל.
שלום מיכל, קצב ההחלמה ממונונוקלאוזיס/"מחלת הנשיקה" (כמו מזיהומים רבים אחרים) הוא מאד אינדיבידואלי, אך רוב החולים מחלימים מזיהום זה תוך מספר ימים/שבועות. הרבה בריאות אפי