טעם מר בפה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לא יודעת אם הגעתי לפורום הנכון. אני ובעלי אכלנו פלאפל לפני ארבעה ימים ומאז לשנינו יש תופעה משונה של טעם רע בפה אחרי כל אוכל. זה מופיע אחרי אכילה של כל סוג אוכל ונעלם בהדרגתיות אחר כך. זה נראה קשור לפלאפל כי זה קרה לשנינו מיד לאחר מכן. האם זה מדאיג? או פשוט לחכות שיעבור? אציין ששנינו צעירים ולא לוקחים תרופות. אין לנו שום תופעה (בחילות למשל) פרט לטעם המר. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום א, אני חושש שאת לא בפורום המתאים וממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום של רופא/ת משפחה או פנימאי/ת. הרבה בריאות אפי