parvovirus
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין שלום, הריון שב' 17. בעקבות מימצא בסקירת מערכות של נוזל פריקרדיאלי מסביב לב העובר, נשלחתי לבדיקת cmv, ובאותה הזדמנות (כך לדברי הרופא שלי), גם לבדיקת parvovirus. התוצאה שקיבלתי היום היא igg חיובי, igm שלילי. הבנתי שזה אומר שחליתי בעבר, ושאלתי היא איך ניתן לדעת כמה בעבר? האם יתכן שזה היה בתחילת ההריון (ספטמבר), וערך ה-igm כבר הפך לשלילי? האם יש סימפטומים לוירוס זה? (למעט שיעול של יומיים בסביבות שב' 12 לא זכור לי דבר...) תודה.
שלום אורנה, מבחינתי הבדיקה (ל- PARVOVIRUS) מעידה על זיהום ישן (שאת גילו אין באפשרותי לקבוע), וקרוב לוודאי שאם היו בודקים לך 'באותה הזדמנות' גם סרולוגיה של נגיפים אחרים, היית מקבלת תוצרות דומות גם בנוגע לרבים מהם. הרבה בריאות אפי