מלריה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנו נוסעות בשבוע הבא להודו. בעצתכם האדיבה, החלטנו ליטול את הטיפול המונע במלריה וקיבלנו מרשם לתרופה DOXYTRIM. באחד מבתי המרקחת, נאמר לנו כי התרופה הזו יכולה לשמש גם כטיפול חירום, במקרה הצורך. האם נכון הדבר ? ואם כן, כיצד נוטלים את אותה התרופה במקרה של הידבקות (כלומר, כטיפול חירום ולא כטיפול מונע) ? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ומיכל, אני לא מכיר המלצות להשתמש בתרופה זו (דוקסיציקלין) כ'טפול חרום' (הקרוי STAND-BY THERAPY), אלא רק כטיפול מונע במינון 100מג ליום (כל יום!). הרבה בריאות אפי