בדיקת HIV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך חודש יולי 2004 קיימתי יחסים לא מוגנים עם חבר. ביצעתי בדיקת HIV בתחילת חודש דצמבר 2004 והתוצאה היתה שלילית. האם עליי להיבדק בשנית?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אובדת עצות, אם 5 חודשים לאחר ביצוע יחסי המין הלא-מוגנים היתה בדיקת ה- HIV שלך שלילית - אזי הסבירות שנדבקת בנגיף זה במהלך אותו אירוע היא נמוכה ביותר. הרבה בריאות אפי
האם ניתן לסמוך על בדיקת נוגנים והוירל לוד לאחר 10 חודשים כאשר הסימפטומים הנוכחיים קימים: חולשה שפעת חוזרת כאביים בזרעות הידיים CK גבוה מהנורמה שלשולים כאבים בעת מתן שתן , כאבים בבית הבליעה ?