שיננית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בחודש השמיני בהריוני ונראה לי כי יש לי דלקת חניכיים. כבר בעבר הומלץ לי ללכת לשיננית אך אני חוששת עקב נזילת הדם הרב המעיד על פציעות כלשהן הנגרמות עקב הטיפול. האם לחכות חודש וחצי עד הלידה? (האם יש מניעה/חשש לזיהום כלשהו עקב הטיפול)? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גליה, כל פרצדורה רפואית יכולה להסתבך (גם) בזיהום, והשאלה האם לבצע פרצדורה זו (למשל ניקוי שיניים) עכשיו או לחכות כחודש וחצי עד לאחר הלידה תלויה רק בך ומידת הסבל שנגרם לך ממצבך כיום ללא ביצוע פרצדורה זאת. הרבה בריאות אפי