דלקת ריאות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש אובחנה אצלי דלקת ריאות (תסנין בחלק תחתון של ריאה ימנית) טופלתי במשך עשרה ימים ברוקסו וזינת. לפני שבוע עשיתי שוב צילום ונמצאה התבהרות חלקית בתסנין. הרופא לא חשב שצריך עוד אנטיביוטיקה. בימים האחרוהים גבר שוב השיעול ויש לי חום נמוך של 37.2 אולי צריך עוד טיפול תרופתי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, מה שצריך זה לבדוק ולאבחן ממה בדיוק את סובלת עתה (וזה לא בהכרח קשור לאירוע ממנו סבלת לפני כחודש), ואז לתת טיפול בהתאם (ולא בהכרח אנטיביוטיקה אם לא מדובר עתה בזיהום חיידקי). הרבה בריאות אפי