הדבקות מבניית ציפורניים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ניתן להידבק באידס ע"י בניית ציפורניים? שמתי לב שלאחר שהטכנאית משייפת את הציפורן ע"י המכשיר היא לא מחטאת אותו וישנם מקרים בהם היא פוצעת לקוחה.יש לציין כי עוברות בד"כ 5 דקות מהשיוף עצמו בין מטופלת למטופלת . ביררתי עם מספר חברות שלי שגם עושות בנייה ורק טכנאית אחת מחטאת את המכשיר האם יש סיבה לדאגה? האם לבצע בדיקת איידס?
שלום מורן, תיאורטית- אם במהלך הפרוצדורה נגרם דימום שמזהם את המכשיר, בין מטופלים לא מבוצע חיטוי של המכשיר, וחולף פרק זמן קצר בין טיפול לטיפול- הדבקה כזאת היא בהחלט אפשרית. הרבה בריאות אפי
האם מספיק ניגוב המכשיר במטלית אלכוהול או מטלית לחה, או שממש חייבים לחטא בעזרת חומרי חיטוי מיוחדים ? ובנוסף האם קיימות מחלות אחרות שיוכלות לעבור כתוצאה משיוף הציפורן ? בתודה מראש רינת