שאלה .
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין , שלום רב האם יתכן שבדיקת דם תהיה תקינה לחלוטין ( וביחוד : שקיעת דם ו CRP תקינים ) אצל מטופל עם תסמונת רייטר ? תודה ושבת שלום , שרון .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, זה בהחלט אפשרי (בפרט אם המחלה / תסמונת איננה פעילה / נמצאת "בשליטה"). הרבה בריאות אפי
ד"ר הלפרין - שלום רב , תודה על תשובתך . האם אפשרי שהתסמונת "פעילה" במובן זה שפרק ( ירך ) כואב ( מאוד ! כבר חודשיים) ועדין בדיקות-הדם תקינות ( שקיעת דם 24 ) ? ובאופן - כללי : האם אפשרי לסבול מכאבי פרקים ( במקומות האופינים לתסמונת ריטר ) ועדין שקיעת הדם תהיה תקינה ? תודה , שרון .