cmv תשובות אם אפשר בבקשה...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ממה נדבקים? האם יש סימנים למחלה? ואיך מונעים הדבקה בשנית? תודה ויישר-כח דניאל.
שלום דניאל, 1. נדבקים ע"י מגע קרוב עם אנשים החולים בנגיף, או עם חפצים שהזדהמו בהפרשות (תרסיס של עיטוש, רוק, שתן וכד') של אנשים כאלו. 2. חום, חולשה והרגשה כללית רעה, אך המחלה יכולה להיות גם א-סימפטומטית. 3. נמנעים ממגע אם אנשים או חפצים המוזכרים בסעיף 1 לעיל, ומקפידים על הגיינה אישית (רחיצת ידיים במים ובסבון, למשל). הרבה בריאות אפי