הבעבועות רוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בחורה בת 22 ולפי ידעתי הייתי חולה בילדות בהבעבועות רוח.היום ביקרתי את אחיינותיי שהן חולות במחלה כבר 3-4 ימים.בביקורי אחת מהן חיבקה אותי לזמן של 5 שניות צמוד לגופי ובסךנכל הייתי בסביבתן (לא בבמגע קרוב)כ-10 דקות בערך. הייתי רוצה לדעת מהן הסיכויים שנדבקתי במחלה-הבעבועות רוח?חשוב לציין כי הפצעים שעל גופן עוד לא הגלידו והם היו מנופחים ואדומים. האם ייתכן שכמה שעות לאחר ביקורי שם מתחיל לי גירוי בגוף כך שאני מרגישה גירודים?אבקש שתחזור אליי עם תשובה כי אני מאוד מודאגת! תודה רבה!!
שלום חני, 1. אם אמנם חלית באבעבועות רוח בילדותך- סיכוייך לחלות שנית במחלה הם נמוכים ביותר. 2. אם לא חלית- אזי קיים סיכוי מסוים שאמנם נדבקת במהלך האירוע אותו תארת, אבל הגרד ממנו את סובלת מספר שעות לאחריו איננו קשור אליו כלל. הרבה בריאות אפי