הפטיטיס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, רציתי לשאול שני דברים בעקבות חשיפה לחולה הפטיטיס C אמש. החשיפה התבצעה לאחר שמים פיזיולוגיים NaCl שהוחדרו לעירוי של חולה שלא הותקן כיאות ניתזו על פניי (לתוך העיניים והפה). רציתי לדעת מה ההסתברויות להידבקות כאמור ? תוך כמה זמן ניתן לאבחן בוודאות אם היתה הידבקות ? האם יש "קוקטייל" או תרופת מנע אחרת שניתן ליטול על מנת להקטין את הסיכוי להידבקות ? תודה רבה
שלום במודאג, 1. אם בעירוי היה דם שהתערבב עם ה"סלין" שהותז על עיניך / פיך - אזי קיים סיכוי תיאורטי להדבקתך, אך לדעתי הסבירות לכך היא מאד נמוכה. 2. מספר חודשים. 3. אני חושש שלא. הרבה בריאות אפי
ד"ר הלפרין בוקר טוב, שאלה נוספת לעניין זה ... האם המחלה עוברת דרך רוק ? והאם יש דרכי העברה נוספות פרט לדם ונוזל זרע ? תודה רבה.