דלקת בשומן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים נשך אותי כלב, ולאחרונה נוצר במקום מעין גוש. הרופאה אבחנה את זה כדלקת בשומן ונתנה לי אנטיביוטיקה. האם יש תחליף לאנטיביוטיקה במצב כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אדווה, הביטוי 'דלקת בשומן' איננו מקובל בסיטואציה אותה תארת, ולזיהום שנגרם בעקבות נשיכה אני מעדיף להשתמש בשם היותר מדויק CELLULITIS או בעברית "שושנה" (שהיא דלקת של העור והרקמה התת-עורית). לפי התאור שלך לא ברור לי אם אמנם מדובר בתהליך כזה, ולכן לא אוכל להביע את דעתי על דרכי הטיפול בו. הרבה בריאות אפי