חיידק קולי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני לא יודעת אם זה המקום לשאלתי,ובכל זאת,לפני ארבעה חודשים עברתי כריתת רחם בלפרוסקופיה ומאז אני סובלת מידי חודש וחצי,מדלקת שלפוחית השתן.בבדיקה יוצא חיידק קולי.אני נוטלת אנטיביוטיקה ושוב חוזר החיידק.כיצד ניתן למגר אותו? לפני כחודשיים נתגלה אצלי סרטן שד DCIS.יכול להיות שהאינפורמציה הזאת חשובה לעניין זה. בתודה תהילה
שלום תהילה, ייתכן שהזיהומים החוזרים מהם את סובלת נובעים מבעיה מבנית כלשהי שנוצרה במהלך הניתוח שעברת, והייתי ממליץ לך לפנות בהקדם בקשר לכך לגניקולוג שניתח אותך או לרופא/ה אורולוגי/ת. הרבה בריאות אפי