זיהום שהובא מטיול בדרום אמריקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת אחותי החלה לסבול בבוליביה מהתנפחות בגוף כל פעם חלק אחר פעם ברגל פעם ביד. עכשיו היא חזרה לארץ התנפח לה צד אחד בפנים. היא אושפזה בבית חולים עשו לה בדיקות מקיפות ולא מצאו כלום. נתנו לה קורטיזון והרופא חשב שזה טפיל מסוים נתן לה כדורים מיוחדים. היא הספיקה לקחת 4 כדורים ואתמול התנפחה לה הלשון. התופעה מאד מוזרה ומפחידה. למי אפשר לפנות? תודה על ההתיחסות
שלום עופרה, אני מציע לך להפנות את שאלתך לפורום של ד"ר שוורץ- רופא מטיילים- באתר http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-13789,00.html הרבה בריאות אפי