בקשר לשאלה..
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בקשר לשאלה האם אני נשא או לא של היפטיטיס B התוצאה היתה 0.7 negativ שלילי . ראיתי שאמרת כאן שצריך מעל 10 יחידות כדי להחשב מחוסן מה הכוונה? האם אני צריך לעשות את החיסון או שאני חוסני טיבעי?והאם אני יכול ליתרום דם בעתיד?מיצטער על כול השאלות פשוט הייתי בלחץ שהודיעו לי שאני נשא של המחלה. ובהנחה שאני בריא אז אני רוצה לעשות הכול כדי לימנוע. תודה רבה רבה . יניב
שלום יניב, אם תוצאת ה- HBsAg שלך היא שלילית אז אין אצלך עדות שאתה נשא או חולה בנגיף ההפטיטיס B. הרבה בריאות אפי