הפטטיס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התקבלה תשובה שיש לי הפטיטיס C חיובי בבדיקות דם נשלחתי לתפקודי כבד ויצא ליALT 44 שהנורמל עד 37 ובבדיקה AST 29 מה זה אומר? האם אני נשאית ? האם התפרצה המחלה? מתי אני אמורה להתחיל טיפול בהפטטיס והאם יש? אני ממש מבולבלת בתשובה שנתת לאיריס בפורום בחורה לפני הפריה אמרת שעדיף קודם לטפל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי, לא ברור לי איזה בדיקה בדיוק הוכיחה שאת נשאית של הנגיף, אך אם מדובר ב- PCR ו/או ב- ANTIGEN חיוביים (ולא רק ב- ANTIBODY חיובי) - אני ממליץ לך לפנות למרפאת כבד הסמוכה למקום מגורייך כדי לבדוק אם את מתאימה לקבלת טיפול תרופתי בבעיה. הרבה בריאות אפי