האם חיסון צהבת A+B בארץ זהה לחיסון בארה"ב?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני לומד בארצות הברית אבל נמצא בארץ לחופשת מולדת. אני מעוניין להתחסן כנגד צהבת A וB ולהתחיל את הסדרה בארץ (אני חבר קופ"ח) ולהמשיך אותה בארה"ב (בהנחה שיש צורך ביותר מחיסון אחד). האם ניתן לעשות משהו כזה או שבארץ ובארה"ב משתמשים בתרכיבים שונים. כמו כן, האם ניתן לקבל את החיסון בכל מרפאה, והאם צריך מרשם רופא או משהו כזה ? בתודה מראש !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, יש צורך ביותר מזריקה אחת, ולפי מייטב ידיעתי קיימים בארה"ב חיסונים לנגיפים אלו הזהים לאלו שנמצאים אצלנו. לגבי הפרוצדורה הכרוכה בקבלת החיסון בארץ- עלייך לפנות לקופת החולים בה הנך חבר. הרבה בריאות אפי