טוקסופלסמה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אפי, אני בשבוע 36 להריון. לפי הבדיקות אינני מחוסנת לטוקסופלסמה. אתמול לצערי נאלצתי לנקות ולרחוץ את הכלבה שלי מכיוון שהיא התפלשה בצואה (אין לי מושג של מה). אני מאוד מוטרדת שמא זו היתה צואת חתול עם הנגיף. מה עליי לעשות עכשיו? לחכות שבוע ולבדוק אם נידבקתי? או לעשות את הבדיקה רק אם אני ארגיש חולה בעוד שבוע? ה-צ-י-ל-ו!!!!!
שלום כרמי, אם היית אשתי הייתי מבקש ממך להפסיק לדאוג ולא לעשות, בשלב זה, שום דבר נוסף. הרבה בריאות אפי
שלום כרמי, אם היית אשתי הייתי מבקש ממך להפסיק לדאוג ולא לעשות, בשלב זה, שום דבר נוסף. הרבה בריאות אפי
ד"ר אפי היקר!!! איזה חמוד אתה....אבל באמת שאין לי שום סיבה לדאוג? גם אם נחשפתי לנגיף???? האם העובר מוגן בשלב זה של ההריון?