חום ממושך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת כבר מעל שבועיים מחום לפרקים במהלך היממה. בד"כ עד 38.5 ואתמול אף הגיע ל 39.4 .חוץ מחום אין שום תופעות "שפעיות" אחרות(כגון נזלת או דלקת גרון וכ'..) עשיתי בדיקות דם שיצאו תקינות, נשללה אפשרות למונוקלואוזיס (אני מחוסנת לשני סוגי הוירוס) קדחת קרציות (גם את זה כבר ניסיתי.. ובכל אופן ערכי הדם תקינים) או בעיות בסינוסים. הרופאה מתעקשת שזה ויראלי ויעבור לבד אבל אני מוטרדת. מה הכיוון מכאן? האם יש מצב לקדחת קרציות וערכי כדוריות לבנות תקינים? מה עוד אפשר לבדוק?