cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ללא נוגדנים ל - cmv. רציתי לדעת מניסיונך כיצד נראית הפריחה שמלווה את המחלה לפעמים. היה לי גרד מוזר ב - 3 אצבעות בידיים, לא נראה לי סביר לקרוא לזה פריחה (יכול להיות שנגרם מיובש) אבל רציתי לדעת. בנוסף, קראתי מאמרים בהם נאמר שסתם משהייה בחדר עם מישהו חולה, לא נדבקים ב - cmv וצריך שאותו חולה לדוגמא, ישתעל ויתעטש עלי, או שיהיה מגע אחר של הריריות. האם כך הדבר? אני חייבת לומר שאני מקפידה על הגיינה ואחרי כל יציאה החוצה (לסופר וכו') אני שוטפת או מחטאת את הידיים באלכוהול לפני שאני נוגעת עם היד בפה, אבל לפעמים קשה להתרחק ממקומות הומים באנשים, כגון: קולנוע ואירועים משפחתיים וכו', אחרת אני דנה את עצמי להסגר.
שלום אורנית, 1. לא מוכרת לי פריחה האופיינית לזיהום שנגרם ע"י CMV. 2. הדבקה ב- CMV יכולה כנראה להתרחש גם אם או נמצאים במחיצתו/קרבתו של אדם הלוקה בזיהום חריף בנגיף זה (למשל באוטובוס או בסופרמרקט), ואני לא מכיר דרכים "נורמאליות" להמנע ממגע כזה (אלא אם כן אנו נמנעים לחלוטין לבוא במגע אם בני אדם, או עושים זאת כשאנו לובשים מסכות מגן בכל עת, ו"מחטאים" את גופנו לעיתים קרובות- התנהגויות שאינן נחשבות למקובלות). הרבה בריאות אפי