הרפס והריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני נמצאת כרגע בשבוע 24 להריוני,לפני כיומיים הייתי בחברת משפחתי כשלאחיינתי היה 38 מעלות חום ללא תסמינים כלשהם, באותו הלילה יצא לי הרפס בשפתיים, שאלותיי הן: 1. האם הרפס הוא אחד התסמינים של הוירוסCMV? 2.האם יש חשש שנדבקתי כיוון שבדרך כלל הרפס השפתיים יוצא לי בזמן מחלה וחום וכרגע אין לי? 3. האם היית ממליץ לבצע בדיקת דם לוירוס הנ"ל ואם כן מתי? 4. האם יכול להיות מצב שבו האם נדבקה והעובר לא? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אוליב, 1. זה איננו סימן אופייני. 2. על סמך תאור המקרה שמסרת לי ל א סביר שנדבקת ב- .CMV. 3. לא. 4. כן, וזהו מצב שכיח למדי. הרבה בריאות אפי