פיטריה בנרתיק
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 23, ומזה 8 חודשים אני סובלת מפיטריה בנרתיק. קיבלתי טיפולים שונים מ 3 גניקולוגים אך כלום לא עוזר. (ההפרשות הלא נעימות עדיין קיימות ואף הגרודים ). עשיתי פעמיים בדיקות תרבית ולא נימצאו שמרים. הטיפול שקיבלתי: "אגיסטן" טבליות לנרתיק, "קלוטרימאזול" טבליות לנרתיק, "מטרוז'יל" טבליות דרך הפה, "פלוקנול" 8 טבליות דרך הפה, "זידובל ג'ל " ג'ל לנרתיק, "גינו פבאריל" 3 פתילות לנרתיק, "ספורנוקס" 6 כמוסות למשך 3 חודשים, "פלאג'יל" 10 טבליות וגינליות, "יטבע דרם" משחה לנרתיק, "פרוביוטיק", שטיפות חומץ , שימוש בסבון פולידין ... אך כלום לא עוזר. אני מיואשת נמאס לי לרוץ בין רופאים כשאין שיפור . מה לעשות? תודה, אתי.