cmv- סליחה, אבל ה- IGM חיובי כבר 3 שנים.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל- תודה רבה על תשובתך המהירה! בהמשך להודעתי הראשונה, ה- IGM הוא גם חיובי, והבנתי שהוא הבעייתי יותר מבין השניים (IGM/ IGG), ועל כן אני חוזרת על שאלתי מההודעה הראשונה, האם קיים סיכון כלשהו לגבי ההריון הנוכחי, מהי המלצתך? אשמח שוב לקבל את תשובתך המהירה. שבת שלום ותודה מראש- זהר
אני מתנצלת מראש על "הפגזת" השאלות, אני פשוט מאוד מודאגת! ריכזתי את כל הנתונים לגבי ה- CMV שהופיע אצלי בשנים האחרונות. באוגוסט 2002, לפני שנכנסתי להריון השני שלי (שהיה תקין) ה- IGM היה חיובי וה- AVIDITY היה 39% וה- ןIGG היה 125 AU/ML. יחד עם זאת, לפי המלצת זיהומולוג נכנסתי להריון שהיה תקין לחלוטין וכפי שציינתי קודם בני, תודה לאל,בסדר ובריא וההריון היה תקין (מלבד סכרת הריונית לקראת הסוף), במהלך הריון זה- בחודש אפריל 2003 (ילדתי בדצמבר 2003) ה- IGG היה 95.40 וה- IGM חיובי, כאשר ה- AVIDITY היה 55%. כיום, בבדיקת דם שעשיתי לפני כניסתי להריון הנוכחי (ביום 01.11.04, נכנסתי להריון בסביבות 17/18 לנובמבר) ה- IGG(22) + IGM היו חיוביים וה- AVIDITY 30%. מה יהיה בגורלי ובגורל העובר שלי? ושוב המון תודה וגם המון סליחה על ההטרדה. זהר
שלום זהר, IGM חיובי ל- CMV במשך 3 שנים אכן מהווה דילמה- ואני ממליץ לך להפנות את השאלה למומחי המרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון- 02-6243669. הרבה בריאות אפי
אין מספיק מילים בפי, כדי להודות לך! ובמיוחד לאור זאת שאתה מקדיש מזמנך בעת חופשתך! פשוט מדהים- כן ירבו כמוך!!! בכל אופן- התקשרתי למרכז הארצי הטרטולוגי, שם גם נתקלתי באנשים מדהימים שעזרו לי מאוד והרגיעו אותי מאוד. שורה תחתונה- הבחורה הנחמדה אמרה לי, שככל הנראה אין סיבה לדאגה, שזה הוא בסה"כ "זנב" של ה- CMV בו חליתי לפני כ- 3 שנים. על כל מקרה אני אמשיך לעקוב אחרי זה, אני מחר מבצעת שוב בדיקת דם. ושוב- המון המון תודה- אתה פשוט מדהים, מבלי להכירך באופן אישי!