הרפס בעין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קראתי את הכתבה על וירוס ההרפס אך לא ניתקלתי במידע לגבי הוירוס בעין. לפני כ-7 חודשים התגלה אצלי הוירוס, ובהמלצת הרופא נמנעתי מלהרכיב עדשות למשך כשלושה חודשים. לפני שלושה חודשים חזרתי להרכיב את העדשות אך לאחרונה אני חשה בכאבים סביב העין רק לאחר הורדת העדשות ולא בזמן שאני איתן. האם הסיבה היא ההרפס או שזה רק פוביה שלי? האם כשהוירוס בתרדמה הוא עדין משפיע? אשמח לקבל עוד אינפורמציה. תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, לא סביר שהנגיף עדיין נמצא אצלך בעין, אך לפני החזרת עדשות המגע אני ממליץ לך להיבדק ע"י רופא/ת עיניים. הרבה בריאות אפי