CMV והריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית, ברוך שובך מן החופשה! רציתי לדעת מה הם התסמינים של מחלה זו? האם שלשול הוא אחד מן התסמינים? כיצד נדבקים במחלה זו? ובאילו דרכים נוספות פרט לבדיקת מי שפיר ניתן לגלות האם קיימת פגיעה בעובר? לדוגמא: אולטראסאונד. סליחה על אורך השאלות, מקווה שנהנת בחופשתך! תודה רבה מראש!
שלום קוקולה, אני עדיין בחופשה. לשאלותייך: 1. שלשול איננו תסמין אופייני לזיהום ב- CMV אצל אנשים עם מערכת חיסונית תקינה. 2. זיהום בנגיף בנשים הרות יכול להיות ללא סימפטומים, או להתבטא רק בחום וחולשה. 3. ההדבקה מתרחשת בדרך כלל במהלך מגע קרוב עם אדם החולה בנגיף או עם הפרשותיו. 4. אולטראסאונד הוא כלי שיכול לגלות פגיעה בעובר מהנגיף, אם כי רגישותו לצורך כך היא נמוכה. הרבה בריאות אפי