הפרשות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר הלפרין שלום טופלתי בנרות לקרמזול לקנדידה. קבלתי 3 נרות ולאחר שבוע וחצי עוד 6 נרות. לא נמצאו יותר פטריות, משטח פלורה תקין, ובכל זאת יש הרגשה של רטיבות+הפרשות.מה זה יכול להיות? הרופא טוען שהכל תקין. תודה מראש, רותי.
שלום רותי, יכולות להיות סיבות שונות להפרשות חריגות מהנרתיק- וקנדידה היא רק אחת מהן. אם עדיין יש לך הפרשה למרות הטיפול כנגד הפטריה- כדאי לבדוק גם נוכחות טפילים כגון טריכומונאס (במשטח ישיר), או חיידקים שונים (בתרבית) היכולים גם הם לגרום להפרשה כזאת. הרבה בריאות אפי