הרפס כתוצאה מעבעבועות רוח .
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' הלפרין. אני קצת מודאגת:( כרגע גיליתי שהייתי במגע <אכלנו ביחד מאותה צלחת > עם ילדה בת 12 שיש לה התפרצות של הרפס על הבטן בעקבות מחלת עבעבועות רוח בגיל 5. הבנתי שמישכבר חלה במחלה הזאת לא ידבק. אני חליתי כבר כשהייתי קטנה. השאלה היא האם אני יכולה להעביר את הנגיף<חיידק?> לחבר שלי אם הוא לא חלה בזה כשהיה ילד? יש לי הרגשה שאני פרנואידית לגמרי. תודה
שלום מודאגת, אם חלית בעבר בנגיף האבעבועות רוח לא סביר שתדבקי בו שוב במהלך האירוע אותו תארת, ו/או שתדביקי בו את החבר שלך. הרבה בריאות אפי