בבקשה ד"ר, תשובה מהירה...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר הלפרין אתמול הייתי עם בני בביקור בביה"ח וישבנו בכניסה. בני שיחק עם חברו ופתאום שמתי לב לכתם דם יבש לחלוטין שבקושי אפשר להבחין בו על הרצפה. שניהם ישבו ונגעו ברצפה ולבני היה חתך ביד מיום אתמול. הפחד הגדול שלי הוא שהוא איכשהוא נגע/עבר עם ידו על הכתם. האם יש מקום לפחד זה? (שוחחתי עם הרופאה שלו והיא אמרה שאין מקום לדאגה). שוב, הכתם היה יבש לחלוטין! אשמח לתגובתך המהירה.
שלום אמא מודאגת, הסבירות להדבקתו של בנך במחלה זיהומית כלשהי במהלך האירוע אותו תארת היא נמוכה מאד. הרבה בריאות אפי