לאבא שלי יש סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת החצי שנה קיבלה חיסון נגד שיתוק ילדים דרך הפה אתמול. אבי חולה סרטן הערמונית ולפני כחודשיים וחצי לערך הוא עבר טיפולים כימותרפיים. מצבו הראה שיפור - ה-PSA ירד ל-0.3 וכרגע הוא נוטל סטרואידים. האם זה בסדר שבתי תשהה במחיצתו של אבי. תודה על התשובה מראש, קרן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן, איזה סטרואיד בדיוק נוטל אביך ובאיזה מינון? (אם מדובר בפרדניזון, למשל, במינון העולה על 15 מ"ג ליום, הייתי ממתין מספר ימים לפני שהייתי מפגיש בין בתך לאביך). הרבה בריאות אפי