שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שבועים התחיל מין תחושת שריפה בגרון מלווה בהרגשת חום מהגרון כשאני נושם ,במשך השבוע עבר ההרגשה של השריפה והחום בגרון אבל כשאני נושם ונושף ההרגשה שאני לוקח אויר קצת מוזרה בגרון שנותן שיאול קל אפילו קשה לתאר את הרגשה לא צורבת ולא כואבת מין דיגדוג לכל אורך הגרון כשאני נושם.האם יכול להיות זיהום של דרכי הנשימה ואיך בודקים.יצאתי כבר מדעתי ,רופאת משפחה אומרת שהריאות נקיות.א.א.ג לא רואה שום דבר בבדיקה מה עושים
שלום שלומי, זה נשמע לי כמו זיהום נגיפי של דרכי הנשימה העליונות. כשזה קורה לי (לפחות פעם אחת בשנה!) אני משתמש בסוכריות מנטה ומחכה (לא תמיד בסבלנות) עד שזה יעבור. הרבה בריאות אפי