פצעים על הפנים -
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור- לאחרונה הופיעו לי על הפנים במקבץ של שלוש נקודות נראה כמו עקיצות אבל זה לא עקיצות, נפוח חם מגרד נורא, זה נמצא מימין לסנטר, ומצד שמאל של הסנטר יש לי עוד נקודה אחת כזו גם כן נפוחה ומגרדת. אמרו לי שזה אלרגיה לקוסמטיקה, אבל אני מרגישה שזה לא זה, כי לא החלפתי שום קרם ואני בקושי משתמשת באיפור- חשבתי שאולי זה הרפס, בינתיים אני מורחת באטקורטן -ג'י ולוקחת טלפסט 180, אבל זה לא עוזר. מה לעשות?????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לימור, זה לא נשמע לי כמו הרפס, ואני מציע לך לפנות לבדיקת רופא/ת עור. הרבה בריאות אפי