חיסון לצהבת B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ-10 שנים חוסנתי נגד צהבת B אז לקחתי רק את שתי הזריקות הראשונות. לאחרונה בבדיקת דם התברר לי שאיני מחוסנת מפני המחלה. אני שואלת האם צריך לקחת את כל שלןש הזריקות מהתחלה? או רק את השלישית? אולי כדאי לעשות שוב בדיקת דם אחרי זריקה אחת? האם יש איזה סכנה בלקיחת החיסון מהתחלה, כל שלוש הזריקות? תודה מאד. כבר שלחתי שאלה זאת לפני כחודש ולא קיבלתי תשובה.
גיליתי בבדיקת דם אני נשא של אפטיטיס b האים אני יכול להתחסן . אני שמעתי שהנגיף עובר לאחר 5 שנים האים זה נכון