שיעתוק
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ועוד בנושא - האם הזיהום השניוני של cmv שונה מהראשון מבחינת אופי הוירוס? מה הסיכויים לשיעתוק הוירוס - reactivation? האם אפשר לגלות זאת וכיצד? עוד פעם ביצוע מי שפיר? תודה רבה רבה שוב
שלום יעל, 1. לא, מדובר באותו נגיף (לפעמים בזן אחר שלו, ואז התהליך נקרא זיהום חדש או REINFECTION). 2. המינוח המקובל הוא "שיפעול" (REACTIVATION), אינני יכול למסור לך מספר מדויק בקשר לסיכויים של תהליך כזה, והאיבחון בנוגע לפגיעה עוברית במקרה כזה נעשה באותו אופן כמו בזיהום ראשוני. הרבה בריאות אפי